مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 21:362018-01-21سياسي

نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم


نماینده مردم فاریاب، کهنوج، رودبار، قلعه گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم.

- نماینده مردم فاریاب، کهنوج، رودبار، قلعه گنج و منوجان در مجلس:نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم نماینده مردم فاریاب، کهنوج، رودبار، قلعه گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از منوجان، احمد حمزه عصر امروز در جلسه گام دوم مثلث توسعه اقتصادی شهرستان منوجان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی برای کشور ما یک ضرورت است با توجه به اینکه اقتصاد کشور ما به نفت وابسته است متأسفانه ما در این زمینه نتوانسته ایم جایگزین آن را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: آنچه باعث توسعه در کشور می شود از طریق بخش خصوصی است که باید میدان را به شرکت های معین اقتصادی که کسب و کار انجام می دهند واگذار کنیم تا بتوانیم سرمایه گذاری جذب کنیم.

انتهای پیام/ذ http://fna.

ir/a3s3wi نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم

نتوانسته ایم اقتصاد خود را از وابستگی به نفت نجات دهیم