مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 21:262018-01-21پزشكي

فارس گزارش می دهد جا ماندن پنس 25 سانتی متری در شکم بیمار زواره ای +تصویر


ولی صادقی بیماری اهل زواره است که طی یک عمل جراحی، پنس پزشک در شکمش جا مانده بود و با عمل جراحی دیگر از شکم او بیرون آورده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردستان، چند روز گذشته اخباری مبنی بر جاماندن یک پنس پزشکی 25 سانتی متری در داخل شکم یک بیمار طی عمل جراحی از همراهان بیمار مطرح شد.

پس از پیگیری خبر، با ولی صادقی بیمار مذکور به گفت وگو نشستیم.

فارس: ماجرا چه بوده است؟ صادقی: در تاریخ 7 اردیبهشت 1396 به علت سانحه ای که برای بنده به وجود آمد مجبور به اولین عمل ریه خود شدم که این عمل با موفقیت به اتمام رسید اما پزشک اعلام کرد باید عمل دیگری روی شکم انجام شود.

فارس: علت عمل دوم شما چه بود؟ صادقی: بعد از مدتی پزشک گفت باید یک عمل دیگر بر روی شکم و ریه ها انجام شود که در روز دوشنبه مورخ اول آذرماه دومین عمل انجام شد که ظاهراً موفقیت آمیز بود و هیچ مشکلی نبود و بعد از مدتی برای کشیدن بخیه های خود به بیمارستان مراجعه کردم، هیچ صحبتی نشد و همه ابراز رضایت کردند.

فارس: چه وقت و به چه نحوی متوجه وجود پنس در بدن خود شدید؟ صادقی: در طول این مدت 3 ماه با توجه به نصیحت پزشک خیلی مراقبت انجام می دادم و اصلاً کارهای سنگینی انجام ندادم، اما ناگهان در روز پنج شنبه هفته قبل ساعت 6 صبح دچار دل درد شدیدی شدم که به هیچ وجه آرام نمی شدم، به همین علت سریعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد جا ماندن پنس 25 سانتی متری در شکم بیمار زواره ای +تصویر

فارس گزارش می دهد جا ماندن پنس 25 سانتی متری در شکم بیمار زواره ای +تصویر