مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 20:552018-01-21سياسي

موافقت دولت با افزایش یارانه مراکز توانبخشی غیردولتی


" هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت ­الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری، با افزایش یارانه قابل پرداخت به مراکز توانبخشی غیردولتی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، به موجب این تصمیم که با هدف ارایه خدمات بیشتر و بهتر به معلولان و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی اتخاذ شد، میزان یارانه پرداختی به مراکز غیردولتی روزانه درجه یک بابت نگهداری و خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه­ آموزی معلولان، سالمندان معلول و بیماران روانی مزمن، مراکز روزانه درجه 2، مراکز شبانه­ روزی درجه یک و درجه 2 افزایش یافت.

همچنین مراکز شبانه­ روزی درجه یک بابت نگهداری معلولان، سالمندان معلول و بیماران روانی مزمن فاقد سرپرست و مراکز شبانه ­روزی درجه 2 و خانه­ های کوچک معلولان نیز مشمول افزایش یارانه خواهند بود.

مبدأ زمانی برقراری معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی و معدنی مناطق کمتر توسعه یافته تعیین شد هیئت وزیران برقراری معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی و معدنی مناطق کمتر توسعه یافته را در مورد واحدهای صنعتی و معدنی که قبل از سال 1390 برای آنها پروانه بهره ­برداری صادر و قرارداد استخراج و فروش منعقد شده باشد، تعمیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با افزایش یارانه مراکز توانبخشی غیردولتی

موافقت دولت با افزایش یارانه مراکز توانبخشی غیردولتی