مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 18:052018-01-21اقتصادي

مراقب گزش ارزی باشیم!


دولتمردان مراقبت کنند تلاطمات اخیر و افزایش افسار گسیخته نرخ ارز دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید در کنترل و کاهش نرخ تورم را به خطر نیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه انتظار می رفت با صحبت های اخیر رییس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ ارز در بهمن و اسفند، افسار رشد افسار گسیخته دلار کشیده شود اما عکس این موضوع اتفاق افتاد.

سکه تمام و دلار آمریکا در بازار امروز - یکشنبه - باز هم به روند افزایشی روزهای گذشته خود ادامه داده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.

دلار آمریکا که از هفته گذشته در تمامی روزها در شیب صعودی قرار داشت، امروز هم در ادامه همان مسیر به حرکت افزایشی خود ادامه داده و با رسیدن به نرخ 4650 تومان به بالاترین نرخ امسال خود رسید.

" در حالی دلار افسار پاره کرده و بی مهابا می تازد که دولتمردان پیش از این وعده کنترل و کاهش نرخ ارز را داده بودند؛ از رییس کل بانک مرکزی گرفته که وعده کاهش نرخ ارز در بهمن ماه را داد تا رییس سازمان برنامه و بودجه که از تکدر خاطر رییس جمهوری به دلیل رشد نرخ ارز خبر داد.

رشد نرخ ارز قیمت برخی خدمات و کالاها را تحت تاثیر قرار داده و باعث رشد تورم می شود.

مراقب گزش ارزی باشیم!.

لایی کشی دلالان در بازار ارز تا بحث ارز است به اظهارات ؛ یا اجازه دهند تراکنش های مالی آنها که عمدتا حساب های بانکی است چک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب گزش ارزی باشیم!

مراقب گزش ارزی باشیم!