مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 17:202018-01-21فرهنگي

معرفی هیات داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر


هیأت داوران بخش مسابقه تبلیغات سی وششمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی، طاها ذاکر، سیف الله صمدیان، سپیده عبدالوهاب و میثم مولایی آثار بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را داوری خواهند کرد.

در این دوره جشنواره، ابراهیم حقیقی (طراح و گرافیست)، طاها ذاکر (طراح و گرافیست)، سیف الله صمدیان (عکاس و مستندساز)، سپیده عبدالوهاب (تدوین گر) و میثم مولایی (سازنده تیزر و آنونس و تدوین گر) به قضاوت آثار بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهند نشست.

ابراهیم حقیقی، متولد 1328 تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است که آثار شاخصی از وی در زمینه طراحی پوستر و نام واره در تاریخ سینمای ایران به ثبت رسیده و طراحی لوگوی جشنواره فیلم فجر و طراحی هفت دوره پوستر جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد.

از مسئولیت های او، می توان به عضویت در انجمن بین المللی طراحان گرافیک (AGI) ، عضویت در هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضویت در انجمن تصویرگران کتاب کودک، عضویت در انجمن فیلمسازان مستند ایران و ریاست شورای عالی خانه هنرمندان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر

معرفی هیات داوران بخش تبلیغات جشنواره فیلم فجر