مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 17:062018-01-21سياسي

استان البرز کمبودهای زیادی دارد/ باید تمام تلاشمان را معطوف به رفع کمبودها کنیم


با توجه به اینکه ما در تمام زمینه ها در استان کمبود داریم، در دوره مدیریتی باید تمام تلاشمان را معطوف برطرف کردن این ضعف ها و کمبودها کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه علنی شورای شهر کرج، اظهار کرد: مسئولیت و قدرت خدمت به مردم، از نعمت های الهی به انسان است و همه باید مراقب این فرصت های زودگذر خدمت بوده و از آن حداکثر استفاده را بکنند.

وی تصریح کرد: مسئولیت، محملی برای خدمت است و نباید اجازه دهیم تا حواشی سوء آن، کنترل ما را به دست بگیرد و ما را به هر سو بکشاند.

امام جمعه کرج افزود: بر اساس روایات، واگذاری امور مردم به انسان، از عنایات الهی به اوست که نوعی امانت است و باید در حفظ و ضایع نکردن آن کوشا و جدی بود.

حسینی همدانی با اشاره به تأثیر شکر نعمت در افزایش آن، یادآور شد: انجام درست وظایف و ادای مسئولیت صحیح که شکر این نعمت محسوب می شود، عامل توجه بیشتر مردم و فرصت بیشتری برای خدمتگزاری می شود، لذا ورود و خروج به هر طرح و برنامه ای را با صداقت و نیت خیر انجام دهید و باخدا پیمان بندگی ببندید و رضای او را در نظر داشته باشید.

وی با تأکید بر در نظر داشتن مصلحت مردم و خیر جامعه در تمام اقدامات، تأکید کرد: مردم به شما اعتماد و اقبال داشته اند و عملکرد شما نباید در مردم ناامیدی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز کمبودهای زیادی دارد/ باید تمام تلاشمان را معطوف به رفع کمبودها کنیم

استان البرز کمبودهای زیادی دارد/ باید تمام تلاشمان را معطوف به رفع کمبودها کنیم