مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:562018-01-21بين الملل

مهاجران غیر قانونی از آمریکا با غل و زنجیر دیپورت شدند


خبرنگار یک رسانه ترکیه ای تصویری از اخراج تعدادی از مهاجران غیرقانونی از آمریکا منتشر کرده در حالی که آنها غل و زنجیر به دست و پا داشتند.

- آمده است: اخراج برخی از مهاجران غیرقانونی از آمریکا توسط دوربین در فرودگاه شیکاگو ثبت شد؛ مهاجرانی که به دست و پاهای تعدادی از آنها غل و زنجیر زده بودند .

گفته می شود که این عملیات اخراج مهاجران از آمریکا در فرودگاه بین المللی گری(Gary International Airport) واقع در 50 کیلومتری شیکاگو انجام شد.

بنا بر گزارش خبرنگار آناتولی، عملیات مذکور به صورت محرمانه انجام شده بود و مهاجران با اتوبوس به فرودگاه آورده شده بودند.

دیپورت مهاجران با غل و زنجیر در آمریکا این فعال رسانه ای توضیح بیشتری درباره اینکه عکس مذکور دقیقا چه زمانی گرفته شده، ارائه نداده است.

دولت آمریکا از زمان آغاز به کار ریاست جمهوری دونالد ترامپ، مواضع سرسختانه ای علیه آنچه مهاجران غیرقانونی خوانده شدند، اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/م عضویت در کانال تلگرامی بین الملل و سیاست خارجی فارس " http://fna.

ir/a3s3l6 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجران غیر قانونی از آمریکا با غل و زنجیر دیپورت شدند

مهاجران غیر قانونی از آمریکا با غل و زنجیر دیپورت شدند