مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:152018-01-21سياسي

انتشار 56 عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل


رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: مرکز انتشارات جهاددانشگاهی، بستر خوبی برای تولید کتاب های پرمحتوا، علمی و تحقیقاتی در استان فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی در جلسه شورای بررسی کتاب جهاددانشگاهی اردبیل با اعلام این خبر افزود: این نهاد در تلاش است تا مرکز نشر اندیشه های فاخر و اثر بخش در حوزه دانشگاهی استان اردبیل باشد و بتواند نقش تاثیرگذاری در توسعه فرهنگ منطقه ایفا نماید.

مهران اوچی اردبیلی با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب در جامعه اظهار کرد: به همت انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل در سال های اخیر 56 عنوان کتاب در رشته های مختلف علوم انسانی، پزشکی، هندسی، علوم پایه، کشاورزی و محیط زیست به چاپ رسیده است.

وی گفت: میزان توجه ناشران به تمایلات و نیازهای خوانندگان، رعایت استاندردهای چاپ و نشر و همچنین گسترش قلمرو نمایش و توزیع کتاب توسط کتاب فروشی ها مطابق به نیازمندی کتابخوانان از جمله عوامل اثرگذار در گرایش مردم به سمت مطالعه است.

در این جلسه مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری 18 عنوان کتاب در این مرکز به چاپ رسیده و 14 عنوان نیز در مرحله چاپ قرار دارد تصریح کرد: بسترسازی برای ترویج فرهنگ مطالعه نیز می تواند تاثیر بسزایی در گسترش علم و دانایی در جامعه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 56 عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل

انتشار 56 عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل