مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:362018-01-21بين الملل

سیاستمدار آلمانی: علیرغم ضعف های برجام وجود آن ضروری است


کارشناس مسایل خارجی در پارلمان آلمان ضمن اعلام اینکه توافق هسته ای با ایران اشکالاتی دارد در عین حال گفت که تا زمانی که جایگزینی بهتر برای آن وجود نداشته باشد، - باید این توافق حفظ شود.

"، یک کارشناس آلمانی معتقد است که توافق هسته ای با ایران مورد تهدید قرار تگرفته است.

بنابر گزارش فایننس ناخریشتن ، یورگن هارد کارشناس مسایل خارجی در پارلمان آلمان با اعلام این مطلب گفت که توافق نقاط ضعفی هم دارد اما با همه اینها بهتر است که چنین توافقی وجود داشته باشد تا اینکه اصلا توافقی وجود نداشته باشد.

وی افزود که این توافق با ایران که 5 عضو شورای امنیت و آلمان در به دست آمدن آن نقش داشته اند، راه حل دائمی برای حل مسایل مربوط به دستیابی به تسلیحات هسته ای ایران نیست.

این توافق در عین حال باعث می شود که روند غنی سازی موادی که می توانند برای ساخت بمب از آنها استفاده شود به تعویق بیافتد و این موضوع در زمینه امنیت اسراییل اهمیت دارد.

هارد همچنین گفت که اسراییلی ها از توافق انتقاد می کنند اما در نهایت وقتی که با ژنرال ها صحبت می شود آنها هم معتقدند که بودن توافق بهتر از نبودن آن است.

این سیاستمدار آلمانی معتقد است که تا زمانی که جایگزینی برای توافق هسته ای وجود نداشته باشد، بهتر است که توافق به خطر نیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار آلمانی: علیرغم ضعف های برجام وجود آن ضروری است

سیاستمدار آلمانی: علیرغم ضعف های برجام وجود آن ضروری است