مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:162018-01-21ورزشي

شور و حال هواداران نساجی مازندران را دوست دارم/ حضور در لیگ برتر حق قائم شهری هاست


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با اشاره به اینکه حق قائم شهری ها داشتن یک تیم در لیگ برتر است، گفت: لیگ برتر ما به حضور تیم نساجی نیاز دارد و فلسفه فوتبال این است که جوانان را به خود جذب کند و در قائم شهر این ظرفیت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان قائم شهر، دیدار امروز دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک یک مهمان ویژه داشت.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال امروز در ورزشگاه شهیدوطنی قائم شهر حاضر شد تا از نزدیک شاهد برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم نساجی و آلومینیوم باشد.

علی فتح الله زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی از دوستان صمیمی من هستند و امروز از من دعوت کردند تا به شهیدوطنی بیایم و بازی را از نزدیک ببینم، اظهار کرد: خیلی دوست داشتم در این ورزشگاه حضور پیدا کنم چرا که جو هواداران و شور و حال آنان آن را دوست دارم و از آن لذت می برم.

وی افزود: کمتر تیمی در لیگ یک وجود دارد که این همه هوادار پرشور و متعصب داشته باشد و حق قائم شهری ها این است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند و امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد.

فتح الله زاده تصریح کرد: لیگ برتر ما به حضور تیم نساجی نیاز دارد و فلسفه فوتبال این است که جوانان را به خود جذب کند و در قائم شهر این ظرفیت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و حال هواداران نساجی مازندران را دوست دارم/ حضور در لیگ برتر حق قائم شهری هاست

شور و حال هواداران نساجی مازندران را دوست دارم/ حضور در لیگ برتر حق قائم شهری هاست