مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 14:402018-01-21پزشكي

روسای دانشگاه ها ، نیروهای موجود را به تحرک وادارند


قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه روسای دانشگاه های علوم پزشکی مسئول سلامت تک تک افراد جامعه هستند،  از همه کارکنان ، پزشکان، پرستاران و خانواده علوم پزشکی کشور به خاطر مشکلات مالی و تاخیر در پرداخت ها عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان ، با اشاره به نقش ایلام در دوران دفاع مقدس و سختی هایی که مردم این دیار کشیده اند اظهار کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم استان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار پزشکان استان دو برابر شده و تا پایان سال آینده بیمارستان 374 تختخوابی تکمیل شود، به دوری این بیمارستان از مرکز شهر ایلام اشاره کرد و گفت: راه حل جهانی برای حل این مشکل ایجاد کلینیک و درمانگاه های ویژه در سطح شهر است.

قائم مقام وزیر بهداشت با قدردانی از تلاش های رییس سابق دانشگاه گفت: آقای دکتر دل پیشه که در طول این سال ها زحمات زیادی کشیدند دارای سابقه علمی پژوهشی قابل توجهی بودند و جزء مدیرانی بودند که مدیریت ایشان در دولت دکتر روحانی تداوم یافت و دیروز حکم ایشان به عنوان مسئول مناطق کلان آمایشی صادر شده است.

حریرچی با اشاره به مشکلات مالی وزارت بهداشت از همه کارکنان ، پزشکان، پرستاران و خانواده علوم پزشکی کشور به خاطر این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای دانشگاه ها ، نیروهای موجود را به تحرک وادارند

روسای دانشگاه ها ، نیروهای موجود را به تحرک وادارند