مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 14:362018-01-21فرهنگي

ترجمه 9 عنوان و انتشار 3 هزار نسخه کتاب توسط مرکز ترجمه آستان علوی در سال 2017


با تلاش مترجمان مرکز ترجمه امیرالمومنین (ع) وابسته به آستان علوی طی سال 2017 میلادی 9 عنوان کتاب به هفت زبان زنده دنیا ترجمه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، با تلاش مترجمان مرکز ترجمه أمیرالمؤمنین (ع) وابسته به بخش امور فرهنگی آستان علوی طی سال 2017 میلادی 9 عنوان کتاب به زبان های انگلیسی و فرانسوی و ترکی و سوئدی و اردو و فارسی و آلمانی ترجمه شد و بیش از 3400 نسخه از این عناوین به چاپ رسید.

حسنین عماد شبع مسئول مرکز ترجمه وابسته به آستان علوی در این رابطه اظهار داشت: طی سال 2017 کتابی پیرامون اخلاق حضرت علی (ع) از عربی به فرانسوی ترجمه شد و بیش از 300 نسخه از آن به چاپ رسید و کتاب شیعه و تشیع از آثار شیخ محمد جواد مغنیه به زبان اردو ترجمه شد.

در زمینه ترجمه زبان انگلیسی کتاب (الاسلام ینابیعه و ناهجه و غایاته) از آثار شیخ محمد امین زین الدین به زبان انگلیسی ترجمه شد.

وی افزود: دیگر آثار ترجمه شده از سوی مترجمان این مرکز به این شرح هستند: ترجمه کتاب فضائل حضرت علی علیه السلام نوشته شیخ محمد جواد مغنیه به زبان ترکی، ترجمه کتاب هویت تشیع از آثار شیخ احمد الوائلی به زبان سوئدی، ترجمه کتاب نهضت حسینی از آثار هبه الدین الشهرستانی به زبان انگلیسی، ترجمه کتاب علی و قرآن از دیگر آثار شیخ محمد جواد مغنیه به زبان انگلیسی، ترجمه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه 9 عنوان و انتشار 3 هزار نسخه کتاب توسط مرکز ترجمه آستان علوی در سال 2017

ترجمه 9 عنوان و انتشار 3 هزار نسخه کتاب توسط مرکز ترجمه آستان علوی در سال 2017