مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:512018-01-21ورزشي

فوتسال قم با درگذشت سرمربی نایب قهرمان لیگ برتر عزادار شد


سرمربی تیم نایب قهرمان فصل 1396 مسابقات باشگاهی لیگ برتر فوتسال ساعتی بعد از نایب قهرمانی تیمش در قم ناگهان دیده از جهان فرو بست و جامعه ورزش و فوتسال را عزادار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، تیمی که تا یک هفته مانده به پایان فصل 1396 مسابقات باشگاهی لیگ برتر فوتسال در قم صدر جدول را در اختیار داشت و بخت اصلی کسب مقام قهرمانی به شمار می رود، در آخرین هفته بازی ها هم قهرمانی و هم سرمربی خود یعنی محمدتقی عطایی را برای همیشه از دست داد.

* نایب قهرمانی عطایی با تیم شیر ویژه قم در لیگ برتر فوتسال این تیم، شیر ویژه است که در پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های قم و در فاصله یک هفته به پایان این بازی ها بالاتر از دو رقیب دیگر خود یعنی نبرد و ذاکر در صدر جدول رده بندی بود و هدایت آن را محمدتقی عطایی یکی از مربیان با دانش فوتسال قم بر عهده داشت.

این در حالی است که دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های قم در آخرین روز دی ماه به انجام رسید و در جدال هشت تیم حاضر در فصل 1396 این رقابت ها، تیم نبرد گوی سبقت را از تیم شیر ویژه ربود و با استفاده از توقف این تیم در هفته پایانی جشن قهرمانی گرفت.

در شرایطی که تیم شیر ویژه می توانست با شکست تیم ذاکر بدون توجه به سایر نتایج عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال قم با درگذشت سرمربی نایب قهرمان لیگ برتر عزادار شد

فوتسال قم با درگذشت سرمربی نایب قهرمان لیگ برتر عزادار شد