مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:452018-01-21سياسي

ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب کشور معرفی شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت معرفی ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب کشور در مراسم تبریز 2018 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قادر تقی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 فرصت مطلوبی برای تقویت و فعال سازی ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با تهیه پکیج های واحد برای منطقه شمال غرب کشور به زبان انگلیسی و عربی می توان ظرفیت های گردشگری این استان ها را به گردشگران خارجی معرفی کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: به منظور استفاده بهینه از فرصت پیش آمده ضروری است اتاق فکر مشترک به منظور برنامه ریزی های مدون تشکیل شده و با تامین منابع مالی مشترک زمینه اجرای برنامه های مشترک گردشگری فراهم شود.

تقی زاده با تاکید به ضرورت تقسیم کار بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های هر یک از استان ها، ادامه داد: انتظار می رود در طول اجرای برنامه ها زمینه تقویت همکاری بین تشکل های صنفی و بخش های خصوصی گردشگری استان های شمال غرب فراهم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ریزی به منظور عرضه توانمندی های توریسم سلامت منطقه با توجه به زیرساخت های پزشکی و خدمات درمانی استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب کشور معرفی شود

ظرفیت های گردشگری استان های شمال غرب کشور معرفی شود