مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 12:552018-01-21سياسي

خادمی: دولت ها در ریزگردها دخالت نکنند زاگرس نشینان از این گرد و غبار خلاص می شوند


در خصوص گرد و غبارهای مناطق زاگرس نشین اگر دولت ها دخالت نکنند و بگذارند روند طبیعی اکوسیستم محیط زیست ادامه یابد و در مسیر رودخانه ها تغییر ایجاد نکنند استان خوزستان و مناطق زاگرس نشین از این گرد و غبار رها می شوند.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در خصوص گرد و غبارهای مناطق زاگرس نشین اگر دولت ها دخالت نکنند و بگذارند روند طبیعی اکوسیستم محیط زیست ادامه یابد و در مسیر رودخانه ها تغییر ایجاد نکنند استان خوزستان و مناطق زاگرس نشین از این گرد و غبار رها می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت الله خادمی در پایان جلسه امروز در تذکری شفاهی به رییس جمهور، بیان کرد: در هفته گذشته بخصوص در روز گذشته استان خوزستان را خاک و گرد و غبار و باران های اسیدی مورد تهاجم قرار داد و این مردم نادیده گرفته شده را روانه بیمارستان های بدون تجهیزات استان کرد، حتما تعدادی هم فوت کردند.

مدارس و صنعت تعطیل شد.

پروازها لغو شد و تصادفات جاده ای فراوانی اتفاق افتاد.

چرا آقای کلانتری که با صحبت های غیرکارشناسی هدفمند و بخشی نگری مدتی است استان را ملتهب کرده است در استان حضور پیدا نکرده است؟ وی در ادامه گفت: چرا تصمیمی برای بردن خاک از خوزستان گرفته نمی شود؟ نفت و آب و منابع دیگر قابل انتقال را برده اید و می برید، چرا این خاک و گرد و غبار را نمی برید؟ این خاک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمی: دولت ها در ریزگردها دخالت نکنند زاگرس نشینان از این گرد و غبار خلاص می شوند

خادمی: دولت ها در ریزگردها دخالت نکنند زاگرس نشینان از این گرد و غبار خلاص می شوند