مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 12:252018-01-21سياسي

لزوم تعریف منابع مالی برای "خاص" شدن 3 بیماری جدید


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، تعریف منابع مالی برای خاص شدن 3 بیماری جدید را از مجلس شورای اسلامی خواستار شد و گفت: در غیر این صورت این خطر وجود دارد که علاوه بر اینکه هزینه های بیماران جدید را پاسخگو نباشیم، - خدمت رسانی به بیماران خاص قبلی هم دچار مشکل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس طاهر موهبتی در سومین جلسه هم اندیشی مدیران ارشد ساز مان بیمه سلامت با اصحاب رسانه، درباره مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مبنی بر اضافه شدن سه بیماری اتیسم، متابولیکی و ای بی به فهرست بیماری های خاص، گفت: طبق این مصوبه بخشی از هزینه های این سه بیماری باید از محل ردیف بیماری های خاص پرداخت شود.

همه ما علاقه مندیم که نگاه حکومت در حوزه بیماران خاص و صعب العلاج نگاهی خاص باشد، اما آنچه که در این باره به تصویب رسیده، گرچه اصل آن ارزشمند است، اما منابع مالی جدیدی برایش دیده نشده است.

وی با بیان اینکه تعدادی بیمار خاص با اعتباری بالغ بر 216 میلیارد تومان داریم، افزود: امروز گروه جدیدی از بیماران که هزینه هایشان بیش از بیماران قبلی است، به لیست بیماران خاص اضافه شده و این درحالیست که منابع مالی آن دیده نشده است.

این موضوع می تواند بیماران خاص قبلی را با مشکل مواجه کند و از طرفی هم انتظاری را در جامعه ایجاد کرده ایم، اما منابع مالی آن را در نظر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعریف منابع مالی برای "خاص" شدن 3 بیماری جدید

لزوم تعریف منابع مالی برای "خاص" شدن 3 بیماری جدید