مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 12:112018-01-21سياسي

آغاز آخرین مرحله ساخت سرداب الحجه (عج)


پرسنل بخش فنی و مهندسی وابسته به آستان قدس حسینی آخرین مرحله ساخت سرداب را که مرمرکاری سرداب الحجه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، رییس بخش فنی و مهندسی با اعلام این خبر گفت: مرحله مرمر کاری سرداب الحجه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) آغاز شده است در این مرحله دیوارها با مرمر سبز همانند مرمر صحن مطهر پوشانده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مرحله آخرین مرحله آماده سازی سرداب الحجه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد، افزود: مساحت کلی این سرداب به حدود 4 هزار متر مکعب می رسد که بین باب الکرامه تا باب السدره قرار دارد.

درب ورودی سرداب الحجه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از 2 سمت راست و چپ صحن شریف خواهد بود و یک ضریح داخل سرداب قرار خواهد گرفت که به قبر مطهر حضرت امام حسین (علیه السلام) بسیار نزدیک است.

الانباری اضافه کرد: این طرح بر اساس استانداردهای جهانی طراحی شده و برای تسهیل ورود و خروج پله برقی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a3s2pl نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آخرین مرحله ساخت سرداب الحجه (عج)

آغاز آخرین مرحله ساخت سرداب الحجه (عج)