مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:552018-01-21اجتماعي

قرارداد «شهریه» مدارس غیردولتی از سال آینده الکترونیکی می شود


رییس مدارس ومراکزغیردولتی ومشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش از الکترونیکی شدن قرارداد شهریه در مدارس غیردولتی از سال آینده خبر داد و گفت: - قرارداد شهریه مدارس غیردولتی از سال آینده الکترونیکی می شود رییس مدارس ومراکزغیردولتی ومشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش از الکترونیکی شدن قرارداد شهریه در مدارس غیردولتی از سال آینده خبر داد و گفت: برای سال آینده اقداماتی برای طرح خرید خدمات انجام شده است، که از جمله آنها راه اندازی سامانه خرید خدمات آموزشی، با هدف نحوه پوشش بیمه ای نیروهای طرح مذکوراست که از هفته قبل صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند به تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش وپرورش در سال1372اشاره و اظهار کرد: قانون تشکیل شوراهای آموزش وپرورش با هدف جلب مشارکت دستگاه های بیرون از آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها برای تحقق اهداف آموزش و پرورش به تصویب رسیده است.

زینی وند افزود: در هفته شوراها، در سطح کشور برنامه های متنوع داشتیم و با توجه به شرایطی که استانها دارند، اگر بتوانند از ظرفیت های استان استفاده کنند اهداف زیادی محقق می شود.

وی ادامه داد: در هیچ کجای دنیا آموزش وپرورش بدون مشارکت بخش های خارج از آموزش و پرورش نمی تواند به اهدافش برسد،بنابراین شوراها می توانند با توجه به شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد «شهریه» مدارس غیردولتی از سال آینده الکترونیکی می شود

قرارداد «شهریه» مدارس غیردولتی از سال آینده الکترونیکی می شود