مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:462018-01-21حوادث

سرعت غیرمجاز و مرگ جوان در سانحه رانندگی محور ناهارخوران


جوان گرگانی شامگاه گذشته به دلیل سرعت غیرمجاز سواری پژو و انحراف از مسیر و برخورد به دیواره ساختمان های موجود در محور جان خود را از دست داد و در این سانحه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، شامگاه گذشته یک دستگاه سواری پژو که در مسیر محور ناهارخوران گرگان در حرکت بوده است، به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر منحرف می‎ شود.

پس از انحراف از مسیر، این خودرو به دیواره ساختمان موجود در مسیر برخورد کرده که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و نفر دیگر نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد.

همچنین در مسیر خیابان امام رضا(ع) نیز یک دستگاه موتورسیکلت و پراید با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است، با وجود تمامی اقدامات پلیس راهور، نصب دوربین های کنترل سرعت و کنترل ترافیک، توصیه های شدید پلیس و دیگر دستگاه های فرهنگی، انتشار اخبار و گزارش های سوانح رانندگی منجر به جرح و فوت توسط رسانه ها به منظور آگاهی و هوشیاری بیشتر رانندگان و شهروندان، اما متاسفانه شاهد افزایش سوانح رانندگی در جاده ها و شهرهای اتان به ویژه در شهرستان گرگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت غیرمجاز و مرگ جوان در سانحه رانندگی محور ناهارخوران

سرعت غیرمجاز و مرگ جوان در سانحه رانندگی محور ناهارخوران