مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:202018-01-21پزشكي

ساخت انگشت جعلی برای محافظت از هویت!


جمعی از دانشمندان یک "انگشت جعلی" ساختند که به هنگام جعل اثر انگشت قابلیت ارتجاعی دارد و می تواند از هویت انسان ها محافظت کند.

- جمعی از دانشمندان یک "انگشت جعلی" ساختند که به هنگام جعل اثر انگشت قابلیت ارتجاعی دارد و می تواند از هویت انسان ها محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلور، آنیل جین متخصص "بیومتریک"(زیست سنجشی) دانشگاه ایالت میشیگان و تیم همراهش در تلاش هستند تا بزرگترین مشکل مرتبط با سیستم تشخیص "اثر انگشت" را حل کنند.

این دانشمندان برآنند تا میزان امنیت این سیستم ها را سنجیده و تعیین کنند که اثر انگشت استفاده شده متعلق به انسان است یا خیر.

در راستای تلاش این دانشمندان در حل این مشکل، جین به همراه جاشوآ انگلسما، دانشجوی مقطع دکترا برای اولین بار یک "انگشت جعلی" ساختند که حاوی چندین ویژگی کلیدی از پوست انسان است.

این "انگشت جعلی" با عنوان "جعل و تقلید" نامگذاری شده است و برای آزمایش دو نوع عمده از دستگاه های خوانش "اثر انگشت" کاربرد دارد که برای کمک به تعیین قابلیت تشخیص این دستگاه ها در هنگام جعل اثر انگشت استفاده می شود.

این "انگشت ساختگی" که در دانشگاه ایالت میشیگان توسعه یافته است، با استفاده از ترکیبی از مواد از قبیل سیلکون رسانا، و سیلیکون نازک و رنگدانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت انگشت جعلی برای محافظت از هویت!

ساخت انگشت جعلی برای محافظت از هویت!