مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 10:102018-01-21سياسي

پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار نشود


عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر خطاب به شهردار تهران گفت: آقای نجفی اجازه بدهید که نگران باشیم که مبادا پلاسکو به سرنوشت شبیه گود کنار برج میلاد شبیه شود و این در حالیست که در سال 1400 چگونگی مدیریت و ساخت پلاسکو بخشی از کارنامه مدیریت شهری دوره .

- عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر خطاب به شهردار تهران گفت: آقای نجفی اجازه بدهید که نگران باشیم که مبادا پلاسکو به سرنوشت شبیه گود کنار برج میلاد شبیه شود و این در حالیست که در سال 1400 چگونگی مدیریت و ساخت پلاسکو بخشی از کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم خواهد بود و پلاسکو کارنامه ما خواهد بود.

لذا باید توافق حداکثری از سوی همه طرفین ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت فداکاری آتش نشانان شهید، گفت: دکتر حجت معاون معماری و شهرسازی شورا در رابطه با پیگیری های انجام شده در خصوص بازسازی پلاسکو به مواردی اشاره کرده است که لازم است در خصوص آنها توضیحاتی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اخیرا معاون شهرسازی و همچنین بنیاد مستضعفان اعلام کرده به زودی پروژه احداث مجدد ساختمان پلاسکو در محل برج و دو قطعه زمین مجاور آن کلنگ زنی می شود، گفت: معاون شهرسازی شب گذشته گفته است که در شش ماهی که تجهیز کارگاه و خاکبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار نشود

پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار نشود