مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 10:052018-01-21فناوري

واتس اپ تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی


اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی از سرویس جدید خود برای شرکت های تجاری و کسب و کارهای اینترنتی رونمایی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت AndroidPit، اپلیکیشن واتس اپ که هم اکنون از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان شناخته شده است، مدتهاست که تصمیم گرفته است وارد دنیای تجارت و رشد کسب و کارهای اینترنتی شود.

چندماه پیش بود که واتس اپ اعلام کرد نسخه تجاری این پیام رسان (WhatsApp Business) قرار است با قابلیت های جدید و کاربردی، بزودی در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قابل دسترس کاربران قرار بگیرد.

بدین منظور این پیام رسان با ایجاد یک پلتفرم و سرویس جدید تحت عنوان Whatsapp Business قصد دارد صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ با کاربران و مشتریان خود ارتباط نزدیکتری داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که این پلتفرم جدید از طریق فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی و هم اکنون تنها برای کاربرانی که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، ایتالیا و اندونزی زندگی می کنند، قابل دسترس است.

حالا این سوال ممکن است که در ذهن ایجاد شود که این سرویس و پلتفرم جدید چقدر می تواند در زندگی کاری صاحبان کسب و کار و همچنین مصرف کنندگان و رضایت و نحوه استفاده آنها از محصولات تاثیرگذار باشد؟ نخست در اینجا باید گفت که واتس اپ بیزینس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واتس اپ تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی

واتس اپ تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی