مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 09:252018-01-21حوادث

امیدواری برای بازگشت پیکر افسرسوم عنایتی از سانچی به قائم شهر


دیگر خبری از دود و آتش نیست، در ظاهر آرامش حکم فرما است اما ترک محله قائم شهر به رنگ سیاه درآمده است، از بنرهای مشکی تسلیت تا حجله هایی که فقط یاد میلاد را زنده می کند، - میلاد عنایتی افسر سوم نفت کش سانچی که در راه اعتلای وطن جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مازندران، اگر وارد ترک محله قائمشهر شوید جز مردمی که برای تسلیت می آیند و مادری که چشم انتظار فرزندش است و حتی مزاری نیز برای مویه های وی وجود ندارد، چیزی توجه شما را به خود جلب نمی کند.

بهرام مظفری شوهرعمه جان باخته حادثه کشتی سانچی در گفت گو با ایسنا می گوید: میلاد انسان پاک و بی آلایشی بود، از کودکی با سختی بزرگ شد، پدرش وی را با درآمد کارگری بزرگ کرد و پیش از رفتن به دانشگاه هم درس می خواند و هم کار می کرد.

وی افزود: دو روز پیش از رفتن برای خدا حافظی به منزل ما آمد، عمه میلاد گفت که می خواهد غذا درست کند و از او خواست که برای شام بماند و او به همراه همسر و تنها فرزندش تنها به گرفتن لقمه ای بسنده کرد و رفت.

شوهرعمه این جان باخته کشتی سانچی تصریح کرد: میلاد تکیه گاه پدرش بود که با سختی وی را بزرگ کرد اما امروز پدر و مادر پیرش تنها مانده اند.

اسدالله گلی دایی این جان باخته با بیان این که نخستین بار از طریق زیرنویس تلویزیون متوجه این موضوع شدیم، گفت: طی تماسی از خواهرم پرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای بازگشت پیکر افسرسوم عنایتی از سانچی به قائم شهر

امیدواری برای بازگشت پیکر افسرسوم عنایتی از سانچی به قائم شهر