مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 08:552018-01-21فرهنگي

زی زی گولو دست کیست؟


از ویژگی های شخصیت عروسکی «زی زی گولو» این بود که در ارتباط با مخاطب از منظر ادبیات فارسی، بسیار درست و زیبا صحبت می کرد - از ویژگی های شخصیت عروسکی زی زی گولو این بود که در ارتباط با مخاطب از منظر ادبیات فارسی، بسیار درست و زیبا صحبت می کرد ایرج محمدی که تهیه کنندگی مجموعه عروسکی زی زی گولو را برعهده داشت درباره علت ماندگاری این عروسک و همچنین شخصیت هایی که در این مجموعه ایفای نقش کردند، مطالبی را بیان کرد.

ایرج محمدی که این روزها تهیه کنندگی سریال پاهای بی قرار را بر عهده دارد، در گفت وگویی با ایسنا، درباره ی طرح اولیه مجموعه زی زی گولو پیش از ساخت آن اظهار کرد: زمانی که طرح سریال زی زی گولو را مطرح کردیم، از خانم برومند برای ساخت این سریال دعوت کردیم.

آن زمان این سریال این عنوان را نداشت و یک کار دیگری بود، اما وقتی که خانم برومند ظرفیت داستان را دیدند، بر روی عروسک و طرح کار کردند.

به هر حال ایشان از کارگردانان شاخص در این زمینه هستند؛ بنابراین هم فکری که با خانم برومند داشتیم در نهایت به زی زی گولو رسیدیم.

او ادامه داد: از ویژگی های شخصیت عروسکی زی زی گولو این بود که در ارتباط با مخاطب از منظر ادبیات فارسی، بسیار درست و زیبا صحبت می کرد و کلمات را بدون غلط و اشتباه ادا می کرد و در عین حال جذاب و زیبا حرف می زد؛ در ضمن عروسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زی زی گولو دست کیست؟

زی زی گولو دست کیست؟