مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 23:512018-01-20حوادث

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 720 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه


فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف 62 دستگاه گوشی تلفن همراه و 720 هزار نخ سیگار قاچاق طی دو عملیات در این شهرستان خبر داد.

- محمود حافظی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از کشف 62 دستگاه گوشی و 720 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق طی دو عملیات در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی برکه سفلین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 62 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قاچاق کشف کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر شد که ارزش محموله مکشوفه به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال است.

حافظی گفت: همچنین در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان کالا اقدام به حمل انواع کالای قاچاق از مسیر کوهستان های اطراف بندرلنگه می کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به مسدود کردن مسیر تردد قاچاقچیان، افزود: با حضور ماموران در منطقه، قاچاقچیان عرصه را به خود تنگ دیده و کالای قاچاق خود را رها کرده و متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 720 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف 720 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه