مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 20:462018-01-20اقتصادي

قدرت دولت برای گرفتن تسهیلات بانکی از بخش خصوصی بیشتر است


به طور حتم قدرت دولت برای گرفتن تسهیلات بانکی بیشتر است بنابراین تسهیلات به سمت بخش دولتی سرازیر شده و بخش خصوصی کم و بیش به جای حرکت به سمت تولید به سمت واسطه گری حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از اهواز، همایون یوسفی ظهر امروز، در نشست دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان با اعضای مجمع نمایندگان با بیان اینکه اقتصاد استان خوزستان ملی ترین اقتصاد کشور است اما در میزان توسعه اقتصادی استان سی ام کشور محسوب می شود، اظهار کرد: نظام مالیاتی کشور برگرفته از نظام مالیاتی کشورهای پیشرفته است به همین دلیل نظام مالیاتی موجود با ساختار های اجتماعی کشور تناسب ندارد.

وی با انتقاد از اینکه اکنون نیز فشارهای اقتصادی بر خوزستان است، گفت: سقف های مالیاتی بر اساس درآمد استان ها محاسبه می شود، این در حالی است که درآمد های ناشی از پتروشیمی ها، فولاد و.

به دلیل رکود بالا نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: در کل کشور به دلیل کمبود منابع بین دولت و بخش خصوصی برای گرفتن تسهیلات از بانک ها رقابت وجود دارد.

یوسفی افزود: به طور حتم قدرت دولت برای گرفتن تسهیلات بانکی بیشتر است بنابراین تسهیلات به سمت بخش دولتی سرازیر شده و بخش خصوصی کم و بیش به جای حرکت به سمت تولید به سمت واسطه گری حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دولت برای گرفتن تسهیلات بانکی از بخش خصوصی بیشتر است

قدرت دولت برای گرفتن تسهیلات بانکی از بخش خصوصی بیشتر است