مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 20:402018-01-20سياسي

جهانگیری: مشکل بی آبی برخی استان ها به وضعیت حاد رسیده


نخواهیم گذاشت قیمت ها در شب عید مورد نگرانی مردم شود و به اندازه کافی کالای مورد نیاز خریداری شده و موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان البرز افزود: در آستانه بهمن ماه، یاد پیروزی انقلاب می افتیم که بعد از دوران طولانی مبارزه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: این روزها شرایط کشور ایجاب می کند که گذشته و دستاوردها و عواملی را که باعث پیروزی انقلاب به رغم همه دشمنی ها شد را بیشتر مرور کنیم.

جهانگیری اظهار داشت: ما ملتی هستیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و از مشکلات عبور کرده و راه هایی را که دیگران فکر می کنند قابل پیمودن نیست را طی کنیم.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: زمانی که جنگ علیه کشور ما شروع شد مجرب ترین مدیران، مدیرانی بودند که در سال 58-59 وارد شدند که خیلی از نهادهای داخلی کشور شکل نگرفته بود ولی موفق شدیم در جنگی که در یکطرف همه قدرت های بزرگ دنیا و برخی غول های منطقه ای بودند پیروز شویم.

وی با بیان اینکه باید مدیریت را به نسل جوان واگذار کنیم، گفت: مشکلاتی که وجود دارد واقعیت است و می دانیم در زندگی مردم مساله بیکاری به دغدغه اصلی تبدیل شده است و اگر خودمان را به جای آنها بگذاریم می توان درک کرد که چه مشکلاتی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: مشکل بی آبی برخی استان ها به وضعیت حاد رسیده

جهانگیری: مشکل بی آبی برخی استان ها به وضعیت حاد رسیده