مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 19:562018-01-20اقتصادي

سرمایه گذاری خارجی در همدان به 484 میلیون دلار رسید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از ارتقای 13 پله ای رتبه کسب و کار استان همدان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری خارجی در همدان به 484 میلیون دلار رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سیدناصر محمودی ظهر امروز در جلسه مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان اظهار کرد: براساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رتبه استان همدان در بهبود فضای کسب و کار از 24 به 11 ارتقا پیدا کرده که امیدواریم با کمک شورای هماهنگی مدیران استانی بتوان توسعه سرمایه گذاری در استان را رقم زد.

وی افزود: افزایش 13 پله ای رتبه کسب و کار استان همدان موجب خوشحالی است که ما امیدواریم این رتبه در آینده نزدیک بهبود یابد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: در دولت یازدهم در راستای مأموریت محوله وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدامات تاثیرگذاری در کشور و به تبع آن در استان صورت گرفت لذا وزارت اقتصاد تنها وزارتخانه ای بود که برنامه عملیاتی تدوین کرد.

وی در خصوص تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت اقتصاد در استان همدان گفت: تشکیل این شورا در استان ها با مسئولیت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ابتکاری از سوی وزیر سابق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خارجی در همدان به 484 میلیون دلار رسید

سرمایه گذاری خارجی در همدان به 484 میلیون دلار رسید