مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 17:202018-01-20دانش

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی می شود


دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران با محوریت «محتوای الکترونیکی» اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی می شود دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران با محوریت محتوای الکترونیکی اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پونه مهرتاش دبیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران در خصوص جزییات دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، گفت: این کنفرانس در روزهای سیزدهم و چهاردهم اسفند در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و برخی رویدادهای جانبی کنفرانس مانند استارت آپ ویکند محتوای الکترونیکی این کنفرانس نیز 9 اسفند ماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز می شوند.

وی به مهم ترین محورهای دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت محتوای الکترونیکی در حوزه یادگیری و لزوم تقویت آن "محتوای الکترونیکی" به عنوان یکی از مهم ترین محورهای کنفرانس تعیین شده است که البته علم، هنر یادگیری و یاددهی(پداگوژی) در محتوای الکترونیکی، منابع باز آموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری های نوین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی می شود

دانشگاه تهران میزبان کنفرانس "یادگیری و یاددهی" الکترونیکی می شود