مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 17:152018-01-20سياسي

جنیدی: خواستار مشارکت بیشتر معاونت های حقوقی دستگاه ها هستیم


خواستار مشارکت بیشتر معاونت های حقوقی دستگاه ها در تدوین و اصلاح و ارتقای لوایح از جمله لوایحی مثل مسئولیت موسسات عمومی و شفافیت اقتصادی هستیم.

-  معاون حقوقی رییس جمهور گفت: خواستار مشارکت بیشتر معاونت های حقوقی دستگاه ها در تدوین و اصلاح و ارتقای لوایح از جمله لوایحی مثل مسئولیت موسسات عمومی و شفافیت اقتصادی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لعیا جنیدی روز شنبه در پنجاه و دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با بیان اینکه هدف اصلی نشست این است که چگونه ساختار حقوقی دولت را هماهنگ و منسجم کنیم، اظهار کرد: تاکید ما بر ارتقای انسجام و هماهنگی است؛ چرا که نمی خواهیم مثلا با ایجاد رویه واحد خلاقیت و نوآوری در معاونت حقوقی دستگاه ها را تحت تاثیر قرار دهیم، بلکه به دنبال انسجام و هماهنگی بیشتر و موثرتر هستیم.

وی نحوه تعامل دستگاههای اجرایی با دیوان عدالت اداری را از دیگر مسائل مورد نظر برای بررسی در جلسات شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی برشمرد و خاطرنشان کرد: حجم پرونده های تشکیل شده در دیوان عدالت اداری اتلاف وقت و هزینه زیادی را در مجموع به ما تحمیل می کند.

باید برای نحوه تعامل موثرتر و مفیدتر دستگاه های اجرایی با دیوان عدالت اداری و همچنین دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور تمهیدات لازم اندیشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنیدی: خواستار مشارکت بیشتر معاونت های حقوقی دستگاه ها هستیم

جنیدی: خواستار مشارکت بیشتر معاونت های حقوقی دستگاه ها هستیم