مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 16:052018-01-20حوادث

مسئولان نشانی از فریدم به ما بدهند


مادر سرمهندس نفتکش سانچی فرید محبی گفت: مسئولان نشانی از فریدم به ما بدهند.

- فاطمه ایزدی، مادر فرید محبی سر مهندس کشتی نفتکش سانچی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: مسئولان پیگیری کنند تا نشانی از فرزندم پیدا شود و جنازه ای یا اثری از فریدم به ما تحویل دهند.

وی ادامه داد: از مسئولان مرتبط تقاضا دارم تا از وضعیت پسرم از اینکه برای آنان چه اتفاقی افتاده که جان خود را از دست داده اند، اطلاعات کامل بدهند.

ایزدی با اشاره به اینکه شش ماه پیش آخرین مرتبه ای بود که فرید را دیدم، ادامه داد: فرید بیشتر سر کار و روی کشتی بود، نمی توانستیم زود به زود همدیگر را ببینیم.

وی با بیان اینکه ماه گذشته، در یک تماس تلفنی کوتاه با فرید صحبت کردم که قصد سفر داشت، ادامه داد: از آنجاییکه دوباره نمی توانم تماس بگیرم، خداحافظی می کنم و تا 25 روز دیگر برمی گردم که هنوز 25 روز نشده خبر رسید که کشتی دچار سانحه شده و آتش گرفته است.

ایزدی با بیان اینکه چهار فرزند دارم و فرید پسر اولم است، گفت: فرید در مشهد زندگی می کرد و هر وقت که از راه می رسید، سریع برای دیدن من و پدرش به شیروان می آمد.

وی با اشاره به اینکه فرید فردی بسیار خوش اخلاق بود، افزود: پسرم با مرگ خود ما را برای همیشه داغدار کرد، داغی که هیچگاه فراموش نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نشانی از فریدم به ما بدهند

مسئولان نشانی از فریدم به ما بدهند