مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 16:002018-01-20اقتصادي

با کسانی که چوب لای چرخ اقتصاد می گذارند، بدون تعارف برخورد می شود


رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با کسانی که چوب لای چرخ بخش های اقتصادی استان می گذارند و بستر نارضایتی مردم را فراهم می کنند اغماض نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در جلسه مشترک قضایی و انتظامی گفت: بر اساس آمار علیرغم کاهش محکومین جرایم مختلف امسال در استان، جرایم مالی 17 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد در بخش اقتصادی دچار مشکل هستیم و باید همه به مسئولان اجتماعی و اقتصادی استان برای رونق تولید و سرمایه گذاری کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم برخی مسئولان و افراد ناآگاه سبب نگرانی مردم شوند، افزود: دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با کسانی که چوب لای چرخ بخش های اقتصادی استان می گذارند و بستر نارضایتی مردم را فراهم می کنند اغماض نمی کند.

هاشمیان در ادامه سخنان خود نقض حقوق شهروندی را خط قرمز دستگاه قضایی استان دانست و گفت: دستگاه قضایی و انتظامی باید بیش از دیگران در التزام به قانون پیشگام باشند و برخورد با مردم باید بر اساس رعایت حقوق شهروندی و آیین دادرسی انجام شود.

هاشمیان در این جلسه از کم کاری برخی دستگاه های فرهنگی هم گفت و افزود: متاسفانه تصور غلطی که بین مردم و برخی از مدیران و مسئولان دستگاه ها ایجاد شده این است که در حوزه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسانی که چوب لای چرخ اقتصاد می گذارند، بدون تعارف برخورد می شود

با کسانی که چوب لای چرخ اقتصاد می گذارند، بدون تعارف برخورد می شود