مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 15:052018-01-20اجتماعي

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا 15 بهمن ماه


مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر از ششمین جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 بهمن ماه پیش رو تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد روشنی با اعلام این خبر افزود: فعالیت ششمین جشنواره مشکات از ابتدای دیماه امسال در تمامی 22 منطقه شهر تهران آغاز شده و تا 30ام همین ماه نیز مهلت ارسال آثار بود.

وی تاکید کرد: با تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، شهروندان تهرانی می توانند طرح ها و ایده های خود را در جشنواره ترویجی و آموزشی مشکات ارسال کرده و به رقابت بگذارند.

روشنی با اشاره به ارسال بیش از 200 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره تاکنون اظهار داشت: مناطق 12 تا 14 تهران تاکنون بیشترین آثار ارسالی به جشنواره را داشته اند.

مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات فرصت و شرایطی را مهیا می سازد تا شهروندان در چارچوب آن اندکی به مسائل، مشکلات، نگرانیها و آرزوهای خود برای محله و شهر بیندیشند و نتایج اندیشه ها و خواست های خود را برای تحقق محله ای مطلوب با شهروندانی متعادل و دارای فرهنگ و اخلاق شهروندی در قالب ها و موضوعات جشنواره بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا 15 بهمن ماه

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا 15 بهمن ماه