مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:362018-01-20بين الملل

همایش «افغانستان راهی برای آینده صلح آمیز» به میزبانی تاشکند برگزار می شود


وزیر امور خارجه ازبکستان با اشاره به این نکته که تنها را حل بیرون رفت از مشکلات در افغانستان برقراری مذاکره بین دولت و مخالفان در این کشور است، - همایش افغانستان راهی برای آینده صلح آمیز به میزبانی تاشکند برگزار می شود وزیر امور خارجه ازبکستان با اشاره به این نکته که تنها را حل بیرون رفت از مشکلات در افغانستان برقراری مذاکره بین دولت و مخالفان در این کشور است، گفت: تاشکند با هماهنگی سازمان ملل در ماه مارس سال جاری میزبان نشست افغانستان راهی برای آینده صلح آمیز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان و افغانستان خواستار برگزاری همایش بین المللی وزرای امور خارجه کشورهای منطقه با موضوع افغانستان، راهی برای آینده صلح آمیز در ماه مارس در شهر تاشکند شدند.

عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان در نشست وزرای امور خارجه تحت عنوان ایجاد همکاری های منطقه ای در افغانستان و آسیای مرکزی، امنیت و توسعه این موضوع را بیان کرد.

کامل اف در این نشست گفت: مذاکرات صلح آمیز تنها راه حل رویارویی های طولانی برای تمام نیروهای داخلی افغانستان است.

وی ادامه داد: وقت آن رسیده که گفت وگوی های مستقیم بین دولت مرکزی و نیروهای سیاسی داخلی بدون  پیش شروط و از طریق خود شهروندان افغانستان به سرپرستی سازمان ملل متحد انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «افغانستان راهی برای آینده صلح آمیز» به میزبانی تاشکند برگزار می شود

همایش «افغانستان راهی برای آینده صلح آمیز» به میزبانی تاشکند برگزار می شود