مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 13:552018-01-20اقتصادي

رشد حوزه بین الملل بانک رفاه بعد از برجام


بانک رفاه پس از رفع تحریم های ظالمانه و گشایش های ایجاد شده در پسا برجام، بسیار فعال و کارآمد نسبت به بروزرسانی فعالیت های خود اقدام کرد و به لحاظ کمی و کیفی رشد و توسعه مطلوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمد علی سهمانی در همایش ارزی که با عنوان بانک رفاه در پسابرجام؛ فرصت ها و چالش ها برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: عملکرد مطلوب حوزه ارزی به دلیل تعهد شغلی ، تلاش ، برنامه ریزی و استفاده از فرصت ها است.

وی با اشاره به موفقیت های به دست آمده برای بانک رفاه گفت: جایگاه چهارم بانک رفاه در حوزه گشایش اعتباری و جایگاه هفتم بانک در فعالیت های ارزی نظام بانکی، سابقه بسیار خوبی برای بانک و نوید آینده ای روشن در این حوزه است.

دکتر سهمانی افزود: عاملیت چند بانک خارجی ، عامل تخصیص منابع ارزی صندوق توسعه ملی و ایجاد روابط کارگزاری اثر بخش از ظرفیت های این حوزه است که تاکنون باید به خوبی از آن استفاده شود و در ادامه نیز باید به نحو مطلوبی از آن بهره برد.

مدیر عامل بانک رفاه با بیان اینکه بانک ها یکی از ارکان مهم نظام اقتصادی کشور هستند گفت: در فضای پس از برجام، نظام بانکی با حضور فعال در عرصه بین المللی می تواند اثر بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حوزه بین الملل بانک رفاه بعد از برجام

رشد حوزه بین الملل بانک رفاه بعد از برجام