مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 13:402018-01-20سياسي

ضرورت استفاده بهینه از برند بین المللی فرش ساروق


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبلیغ مستمر فرش ساروق به عنوان یک برند بین المللی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی در جلسه شورای اداری بخش ساروق از توابع شهرستان اراک با اشاره به ظرفیت بالای بخش ساروق برای توسعه و پیشرفت اظهار کرد: این بخش با 25 روستا و بالغ بر 11 هزار جمعیت استحقاق توجه بیشتری دارد و از طرفی به دلیل تازه تاسیس بودن این بخش نیازمند نگاه جدی تری برای استقرار زیرساخت ها و توسعه لازم در مرکز بخش و سایر روستاهاست.

وی از تبلیغ مستمر برند بین المللی ساروق به عنوان یکی از مهمترین مسائلی عنوان کرد که باید توسط مردم و مسئولان صورت گیرد و گفت: ساروق در صنعت فرش آوازه بین المللی و شهرت جهانی دارد.

این ظرفیت سرمایه کمی به لحاظ فرهنگی و اقتصادی نیست و ضرورت دارد که این سرمایه عظیم در ساروق تقویت شود و این برند جهانی روز به روز مطرح تر شده و با انجام کار کیفی در صنعت فرش زمینه ساز تقویت آن شویم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های این بخش در کنار صنعت فرش نظیر توسعه باغات گل محمدی و تولید گلاب در این منطقه گفت: نگاه جدی به سایر فعالیت های اقتصادی در این بخش می تواند تولیدات آن را در کنار فرش مطرح کرده و این محصولات با برند ساروق عرضه شود و در این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده بهینه از برند بین المللی فرش ساروق

ضرورت استفاده بهینه از برند بین المللی فرش ساروق