مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 12:202018-01-20بين الملل

قطر:ایران نقشی در برگزاری جام جهانی ندارد


پیش از این برخی از رسانه های بین المللی از انتقال تعدادی از دیدارهای جام جهانی 2022 به کشور دیگری از جمله ایران به خاطر بحران سیاسی قطر و مشکلات با همسایگان عربی خود خبر داده بودند.

- عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر در ماه ژوئن 2017 میلادی خواستار انتقال محل میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال از قطر به کشور دیگر به اتهام حمایت این کشور از تروریسم شده بودند.

قطر هم تمامی این اتهامات را رد کرده بود.

با افزایش گمانه زنی ها پیرامون نقش ایران در میزبانی قطر در جام جهانی 2022 در اسکان طرفداران در دو جزیره قشم و کیش کمیته برگزاری این رقابت ها تمام این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، در پی افزایش گمانه زنی ها و اخبار پیرامون نقش ایران در اسکان توریست ها و تماشاگران جام جهانی 2022 قطر در دو جزیره قشم و کیش، دبیرکل کمیته سازماندهی جام جهانی 2022 مشارکت ایرانی ها در میزبانی برخی دیدارها همچنین اسکان طرفداران در این تورنمنت را تکذیب کرد.

حسن الذوادی در همین ارتباط گفت: قطر تنها میزبان جام جهانی 2022 فوتبال است و برگزاری 64 دیدار این رقابت ها را به تنهایی در هشت ورزشگاه بر عهده خواهد داشت.

تمامی ورزشگاه ها تا سال 2022 میلادی آماده خواهند شد و فیفا در سال جاری میلادی درباره تعداد نهایی ورزشگاه های موردنیاز تصمیم گیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر:ایران نقشی در برگزاری جام جهانی ندارد

قطر:ایران نقشی در برگزاری جام جهانی ندارد