مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 12:202018-01-20اجتماعي

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف


رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در محورها جریان دارد.

- حسین بلوکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان، با تاکید بر این که مورد خاصی در راه های مواصلاتی استان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به بارش های اخیر که برخی از محورهای مواصلاتی استان و به ویژه آزادراه تبریز-زنجان و آزاد راه تبریز-بستان آباد را تحت پوشش قرار داده بود، اما در نتیجه ی تلاش های اکیپ های راهداری مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تاکید بر این که در راه های روستایی استان هم مورد خاصی وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه راه های روستایی در مناطق کوهستانی قرار گرفته اند، رانندگان این محورها باید در شرایط ناپایدار جوی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در مواقع لازم استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش ها به صورت پراکنده ادامه داشته و با توجه به این که گشت های راهداری برف روبی لازم را به موقع انجام داده اند، اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان (برزگ راه ها، آزادراه ها، راه های اصلی) باز است.

بلوکی با تاکید بر اینکه خودروهای بدون زنجیر چرخ و به ویژه خودروهایی تایرهایشان فرسوده، حین بارش های شدید در جاده متوقف شده و با مشکل مواجه می شوند، از این رو رانندگان این موارد را بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف

باز بودن تمامی محورهای آذربایجان شرقی با وجود بارش برف