مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 11:562018-01-20حوادث

انحراف به چپ پژو 405 جان 3 سرنشین سواری پراید را گرفت


رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد سواری پژو 405 و سواری پراید در محور زاهدان ـ خاش 3 سرنشین سواری پراید فوت و 3 سرنشین سواری پژو 405 مجروح شدند.

- کشواد بهروزی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد سواری پراید و سواری پژو 405 در کیلومتر 84 محور زاهدان به خاش بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

بهروزی زاده ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید به علت انحراف به چپ سواری پژو 405 با هم برخورد،که بر اثر شدت ضربه وارده منجر به فوت 3 نفر از سرنشینان سواری پراید و مجروح شدن 3 نفر از سرنشینان سواری 405 شد.

رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اعلام دوطرفه بودن محورهای شمال، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: در همه حال توجه کامل به جلو را داشته و با رعایت حق تقدم عبور برای سایر رانندگان سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/خ http://fna.

ir/a3cuze نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف به چپ پژو 405 جان 3 سرنشین سواری پراید را گرفت

انحراف به چپ پژو 405 جان 3 سرنشین سواری پراید را گرفت