مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 11:502018-01-20فناوري

"اسکنر دیوار" اکنون در گوشی های هوشمند+فیلم


این گجت هوشمند به شما این امکان را می دهد تا پشت دیوارها را ببینید و سلامت لوله کشی و هر تاسیساتی که از پشت دیوار یا کف خانه می گذرد را بررسی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، دستگاه هوشمندی موسوم به "والابوت"(Walabot) با همراهی گوشی هوشمند شما می تواند آنچه که در پشت دیوارهای خانه شما است را شناسایی و کمک کند تا بتوانید خانه خود را بازسازی یا تعمیر کنید.

"والابوت" به شما کمک می کند تا پشت دیوارها را ببینید و می تواند ستون ها، لوله ها و سیم های پشت دیوارها را شناسایی کند تا به شما کمک کند با اطمینان و موفقیت پروژه تعمیر و بهسازی خانه خود را کامل کنید.

این گجت هوشمند به سادگی به تلفن همراه شما متصل می شود.

پس از اتصال، تنها کافی است گوشی و دستگاه را در سراسر مناطق مورد نظرتان روی دیوار حرکت داده تا مشکلات احتمالی را جستجو کنید.

"والابوت" می تواند پشت دیوارهای ساخته شده از بتن و گچ را با ضخامت 10 سانتی متر ببیند.

این دستگاه برای کار در خانه های قدیمی که ممکن است روش های ساخت و ساز غیر منتظره یا سیم کشی و لوله های قدیمی داشته باشند، برای افراد آماتور و حرفه ای بسیار کارآمد و ارزشمند است.

"والابوت" می تواند خانه را از بسیاری از حوادث بالقوه خطرناک نجات دهد و به عنوان مثال قبل از سوراخ کردن دیوار و برش آن، به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"اسکنر دیوار" اکنون در گوشی های هوشمند+فیلم

"اسکنر دیوار" اکنون در گوشی های هوشمند+فیلم