موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 11:212018-01-20فرهنگي

برپایی نمایشگاه استانی کتاب در هرمزگان با حضور بیش از 570 ناشر


سیصد و پنجاهمین نمایشگاه استانی کتاب در هرمزگان از اول بهمن ماه با حضور بیش از 570 ناشر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس"، این نمایشگاه پانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب در استان هرمزگان است که از تاریخ 1 تا 7 بهمن ماه در شهر بندرعباس و در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار می شود.

572 ناشر از سراسر کشور 86 هزار و 221 عنوان کتاب را در بخش داخلی و 14 ناشر 12 هزار و 315 عنوان کتاب خارجی را در بخش بین الملل در معرض دید عموم قرار می دهند.

پانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب هرمزگان در یک سالن و 475 غرفه برگزار می شود که 8 ناشر از استان هرمزگان نیز در نمایشگاه حضور دارند.

هم چنین 8 کتاب فروشی منتخب شهر بندرعباس نیز در برگزاری نمایشگاه همکاری دارند.

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند کتاب های 45 ناشر در بخش فروش متمرکز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مبلغ 650 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

رونمایی از کتاب های مولفان هرمزگان، برگزاری شب های فرهنگی شهرستان های استان، اجرای برنامه های فرهنگی ویژه برای کودکان از قبیل قصه گویی، کاردستی های خلاق، داستان و بازی، کودکان پویا، نشست کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه استانی کتاب در هرمزگان با حضور بیش از 570 ناشر

برپایی نمایشگاه استانی کتاب در هرمزگان با حضور بیش از 570 ناشر