مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 10:452018-01-20سياسي

جامعه با رشد درک علمی به سمت فرهیختگی حرکت می کند


رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور رشد درک علمی مردم در کشور را یکی از اهدافی دانست که همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نصرت الله ضرغام در سومین همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم اظهار کرد: یکی از ویژگی های این همایش حضور افراد صاحب نظر در حوزه استعدادیابی از کشورهای مختلف و تعامل آنها با یکدیگر است که این افراد تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

این مسئله خود باعث پیشتازی در حوزه های مختلف علمی می شود و پیشرفت هایی در سایه این همکاری دانشمندان در کشورهای مختلف رخ می دهد.

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران با اشاره به موضوع دیپلماسی علمی و اهمیت آن، ادامه داد: کشورها باید دیپلماسی علمی را به سود منافع علمی گسترش دهند؛ چرا که این همکاری ها موفقیت های زیادی را برای کشورها به همراه دارد.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز اعتقاد به گسترش این ارتباطات دارد و در این راستا نیز با مراکز علمی کشورهای مختلف تفاهمنامه هایی را امضا کرده است.

همچنین این تعاملات کمک می کند تا چهره علمی ایران در خارج از کشور بهتر نشان داده شود.

وی با اشاره به راهبردهای 12 گانه صندوق و استفاده از ظرفیت های علمی در داخل و خارج از کشور، گفت: بنابراین در راستای تحقق اهداف صندوق برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه با رشد درک علمی به سمت فرهیختگی حرکت می کند

جامعه با رشد درک علمی به سمت فرهیختگی حرکت می کند