مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 10:352018-01-20سياسي

گزارش فرستاده مجلس به شانگهای: چین در حادثه سانچی قصوری نداشته است


آمریکا به دنبال تخریب روابط تهران و پکن است.

- گزارش فرستاده مجلس به شانگهای چین را در حادثه سانچی مقصر نمی داند " علاء الدین بروجردی: آمریکا به دنبال تخریب روابط تهران و پکن است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابهامات مطرح شده با فرض کوتاهی دولت چین در حادثه سانچی تاکید دارد: مستندات و گزارش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس حاکی از انجام وظیفه چین در این موضوع است.

علاء الدین بروجردی در این باره به عصرایران گفت : نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی بعد از این سانحه عازم شانگهای شد و با مقامات چین مذاکره و مسائل میدانی را از نزدیک هم زمان با وزیر رفاه و کارگروه اجتماعی پی گیری کرد.

وی با تشریح گزارش نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس درباره اقدامات و عملکرد دولت چین در این سانحه تاکید کرد: گزارش نماینده مجلس نیز مبتنی بر این است که این گمانه زنی ها مبنی بر کوتاهی دولت چین در این سانحه غیرواقعی است و مبنایی ندارد .

بروجردی روابط جمهوری اسلامی ایران با چین را حسنه توصیف و تصریح کرد: جدای از تمامی این مسائل دولت ها در این قبیل از حوادث مسئولیت دارند و تصور می کنم چین به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فرستاده مجلس به شانگهای: چین در حادثه سانچی قصوری نداشته است

گزارش فرستاده مجلس به شانگهای: چین در حادثه سانچی قصوری نداشته است