موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 08:252018-01-20بين الملل

لاوروف: آمریکا ثابت کند ما به کره شمالی کمک می کنیم/ثبات استراتژیک با کمک روسیه و چین شدنی است


وزیر خارجه روسیه اظهار داشت، آمریکا باید بداند که ثبات استراتژیک تنها به واسطه همکاری با روسیه و چین محقق می شود و تلاش های آمریکا برای ایجاد قدرت در شمال شرق سوریه با تعهد به تمامیت ارضی سوریه مغایرت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مفصلی در مقر سازمان ملل در نیویورک به مناسبت مشارکتش در نشست وزارتی شورای امنیت درباره اشاعه تسلیحات هسته ای نسبت به دنبال کردن رویکرد تقابل از سوی آمریکا به جای مذاکرات عادی با روسیه ابراز تاسف کرد.

وی درباره استراتژی نظامی جدید آمریکا نیز گفت: واشنگتن باید بداند که ثبات بدون همکاری با روسیه محقق نمی شود و امنیت ملی روسیه در راس اهتمامات این کشور است.

وزیر خارجه روسیه درباره توافق هسته ای با ایران نیز گفت: روسیه هرگونه نقض برجام را نمی پذیرد و اروپایی ها خطرات آن را دریافته اند و درخواست از ایران برای مداخله نکردن در امور خاورمیانه غیرممکن است چون هر کشوری به دنبال منافع خود است از جمله عربستان.

وی اخبار درباره عقب نشینی ناظران و نیروهای روس از عفرین در شمال سوریه را تکذیب کرد و افزود: تلاش های واشنگتن برای ایجاد ارتش در شمال سوریه با تعهد آن به تمامیت ارضی سوریه مغایرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آمریکا ثابت کند ما به کره شمالی کمک می کنیم/ثبات استراتژیک با کمک روسیه و چین شدنی است

لاوروف: آمریکا ثابت کند ما به کره شمالی کمک می کنیم/ثبات استراتژیک با کمک روسیه و چین شدنی است