مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 08:102018-01-20اجتماعي

برخی مدارس کردستان در نوبت صبح تعطیل شد


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز (شنبه)مدارس نوبت صبح شهرستان های دیواندره، بانه و بیجار در برخی مقاطع تعطیل است.

علیرضا منتشلو در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به علت تداوم بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان بانه امروز شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: همچنین امروز مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بیجار و همه مدارس شهرستان دیواندره در شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس سایر شهرستان های استان نیز گفت: تاکنون درخواستی از سوی آموزش و پرورش این شهرستان ها مبنی بر تعطیلی یا شروع فعالیت با تاخیر مدارس دریافت نشده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در صورت هر گونه تغییراتی در شروع فعالیت مدارس در سایر شهرستان ها نیز اطلاع رسانی به موقع توسط رسانه ها و خبرگزاری های استان انجام خواهد شد.

در سال تحصیلی جدید (97 - 96) 285 هزار دانش آموز استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدارس کردستان در نوبت صبح تعطیل شد

برخی مدارس کردستان در نوبت صبح تعطیل شد