مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 02:212018-01-19سياسي

در گفت وگو با فارس بیان شد همه چیز درباره ساختار جدید وزارت خارجه از زبان سخنگو


سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه در ساختار جدید وزارت خارجه سلسله مراتب شامل وزیر، معاون وزیر، مدیرکل، رییس اداره و کارشناس است، گفت: در این ساختار تعداد پرسنل کمتر نشده ، - بلکه جابه جا شده و یا تغییر نام پیدا کرده اند.

) بر این اساس مرتضی سرمدی به عنوان قائم مقام، سید عباس عراقچی معاون سیاسی، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی ( پس از اتمام دوره سفارت خود در دهلی نو طی هفته های آینده )، غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین المللی، حسین پناهی آذر معاون ایرانیان و امور مجلس، بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای، سید محمدکاظم سجاد پور رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی، محمدتقی صابری به عنوان معاون اداری و مالی، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و حسن قشقاوی به عنوان مشاور وزیر منصوب شدند و قرار است از روز یکشنبه اول بهمن ماه در مسئولیت های جدید به فعالیت مشغول شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، براساس ساختار جدید معاونت های منطقه ای شامل معاونت اروپا و آمریکا، معاونت عربی و آفریقا و معاونت آسیا و اقیانوسیه حذف و در یک معاونت سیاسی تجمیع شدند.

مجید تخت روانچی که پیش از این عهده دار معاونت اروپا و آمریکا بود چندی پیش به عنوان معاون سیاسی دفتر رییس جمهور منصوب شد و جابری انصاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس بیان شد همه چیز درباره ساختار جدید وزارت خارجه از زبان سخنگو

در گفت وگو با فارس بیان شد همه چیز درباره ساختار جدید وزارت خارجه از زبان سخنگو