مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 00:252018-01-19سياسي

از شب یلدا تا مسجد کبود


برگزاری نمایشگاه «ایران و ارمنستان، خاطره یک سرزمین» را می توان یکی از دلایلی دانست که ارتباطات فرهنگی ایران و ارمنستان به خصوص در حوزه های تاریخی به خصوص در یکی دو سال گذشته افزایش پیدا کند، - برگزاری نمایشگاه ایران و ارمنستان، خاطره یک سرزمین را می توان یکی از دلایلی دانست که ارتباطات فرهنگی ایران و ارمنستان به خصوص در حوزه های تاریخی به خصوص در یکی دو سال گذشته افزایش پیدا کند،درست مانند نمایش 103 شی تاریخی که راه دور ارمنستان تا ایران را طی کردند و برای سه ماه میهمان ایرانی ها بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و همین آمد و شد خود عاملی بود تا راه ها به سمت تعاملات فرهنگی بیشتر بین دو کشور بازتر شود، درست مانند تفاهم نامه ای که روسای جمهور دو کشور ایران و ارمنستان حدود یک سال قبل امضاء کردند تا تعاملاتشان را در راستای اقدامات فرهنگی گسترش دهند.

حالا با پایان نمایشگاه ایران وارمنستان، خاطره یک سرزمین قول و قرارهای دیگری بین فرهنگیان دو دولت مطرح شده تا علاوه بر ادامه داربودن نمایشگاه های موزه ای بین دو کشور و حتی در قالبی مشترک، قدم هایی نیز در زمینه ی ثبت های مشترک جهانی در یونسکو برداشته شود.

پای شهرداری ایروان هم به پرونده جهانی شدن "مسجد کبود" باز شد محمدحسن طالبیان،معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درگف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شب یلدا تا مسجد کبود

از شب یلدا تا مسجد کبود