مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 16:562018-01-19سياسي

برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می زنند


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می زنند ولی قرآن، رژیم صهیونیستی را نماد سلطه طلبی و فساد در زمین معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" استان سمنان، ناصر ابوشریف امروز در مراسم بزرگداشت غزه قلب تپنده مقاومت در شاهرود اظهار کرد: قرآن کریم قدس را سرزمین مقدسی بیان کرده و مورد تأکید قرآن است که سرزمین قدس یک تقدس الهی دارد.

وی افزود: در قرآن آیات زیادی ذکر شده است و توسط خدا گرامی داشته شد و به همین جهت سید حسن نصرالله قدس را پایتخت آسمان و زمین نامید.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: قدس سرزمین معراج پیامبر به آسمان و محل زندگی ابراهیم و یعقوب و اسحاق و زکریا و داود و سلیمان و عیسی بن مریم و بسیاری از پیامبران است که در این سرزمین مقدس ظهور کردند و اسماعیل نیز در این سرزمین به دنیا آمد و خدا در مورد این سرزمین مقدس سخن می گوید.

وی عنوان کرد: بر اساس نص صریح قرآن ما به حضرت ابراهیم از یهودیان نزدیک تر هستیم چرا که از آن پیامبر تبعیت کردیم و در قرآن آمده که اولاتر به پیامبر دنبال رو او و ایمان آورنده و امت اسلامی است چرا که پیروان رسالت خاتم پیغمبران حضرت محمد (ص) هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می زنند

برخی کشورهای اسلامی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی دست و پا می زنند