مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 16:402018-01-19اقتصادي

استاندار اصفهان: امسال 80 درصد کسری بارش داشته ایم


میزان بارش باران در سال جاری بسیار پایین بوده و استان اصفهان 80 درصد کسری بارش تا امروز داشته است که تا پایان سال آبی امیدواریم بخشی از این کسری جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیأت عامل ایمیدرو برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با دیدی بلند و توسعه ای که داشت، برای ساخت فولاد مبارکه تلاش کرد و این دیدگاه مایه مباهات است.

استانداراصفهان با بیان اینکه تلاش های بی وقفه ای در دوران جنگ تحمیلی علی رغم درآمد نفتی بسیار پایین در فولاد مبارکه صورت گرفت؛ اظهار کرد:عزم و اراده مدیران و کارکنان این شرکت نسبت به دهه های قبل افزایش یافته و در شناختن مسیر بیش از گذشته دقیق هستند و احساس مسؤولیت می کنند و امیدواریم به هدفگذاری های خود دست یابند.

مهرعلیزاده اظهار کرد: اینکه شرکت فولاد مبارکه سهم قابل توجهی از صادرات بازار دنیا را از آن خود کرده است، باعث افتخار است و با توجه به رکود اقتصادی امیدوارم این روند استمرار داشته باشد و شاهد شکوفایی بیشتر این شرکت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: امسال 80 درصد کسری بارش داشته ایم

استاندار اصفهان: امسال 80 درصد کسری بارش داشته ایم