مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 14:552018-01-19اقتصادي

اجرای طرح هر جمعه یک محله خوب در رامسر


شهردار رامسر با اشاره به اینکه توسعه شهر رامسر در گرو مشارکت شهروندان است، گفت: طرح هر جمعه یک محله خوب در رامسر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مظاهرباقر سلیمی در طرح هر جمعه یک محله خوب در محله توساسان رامسر با بیان اینکه این طرح به منظور شناسایی مشکلات، نشاط و سلامت اجتماعی، مشارکت شهروندی و تنظیف و پاکسازی انجام می شود، اظهار کرد: شهرداری با استفاده از نیروهای توانمند به منظور برطرف کردن مشکلات شهروندان و در راستای توسعه شهر و محلات با برنامه ریزی مناسب فعالیت می کند و در این زمینه به مشارکت شهروندان نیز نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: پاکسازی و بهسازی محلات و آموزش های تفکیک زباله از مبدا موجب تسهیل خدمات شهری می شود.

شهردار رامسر با اشاره به اینکه تفکیک زباله باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: به منظور تفکیک زباله، شهرداری هزینه های فراوانی پرداخت می کند که با فرهنگ سازی مناسب در تفکیک زباله تر و خشک موجب کاهش هزینه ها و پیشرفت دیگر امورات شهری می شود.

باقرسلیمی اظهار کرد: ایجاد پارک های محله ای با توجه به داشتن زمین مناسب از سوی شهرداری و خیران در دستور کار قرار دارد تا کودکان اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر جمعه یک محله خوب در رامسر

اجرای طرح هر جمعه یک محله خوب در رامسر